A special instalment of Nintendo Treehouse: Live will preview all the action of the Nintendo World Championships 2015. The show runs approximately from 23:35-00:00 (local time) and can be viewed via Twitch.
For the first time in 25 years, a Nintendo World Champion will rise. Eight winners from regional qualifying events around the U.S. will meet eight invited competitors at L.A. LIVE in Los Angeles for a multi-round Nintendo game competition, but only one will be crowned the 2015 Nintendo World Champion. Between 23:35-00:00 (local time) on Sunday 14th June, watch a pre-tournament Nintendo Treehouse: Live segment on Twitch, then tune in to the main event between 00:00 on Monday 15th June and 03:30 (local time) on Tuesday 16th June, again via Twitch.
Watch Nintendo Treehouse staff deliver live, in-depth coverage of Nintendo products directly from the E3 show floor. Via Twitch, watch live gameplay and interviews with developers in this interactive show that kicks off immediately following the Nintendo Digital Event.
The second day of the show features more games and content not shown in our E3 booth and is scheduled to begin at 18:55 (local time) on Wednesday 17th June. Watch live via Twitch.
The final instalment of the show is scheduled to begin at 18:55 (local time) on Thursday 18th June. Staff from Nintendo’s Treehouse will be joined by Nintendo developers for last looks at our E3 lineup. Watch live via Twitch.