8th June 2015 – An update on June 14th brings new content to Super Smash Bros. for Wii U and Nintendo 3DS, including Lucas from Mother 3 as a playable character, a new Wii U Miiverse stage and Mii Fighter costumes inspired by Splatoon.
To celebrate this update, Masahiro Sakurai will host a special video presentation at 16:40 South African local time on 14th June that outlines the details.