Watch the world premiere of Star Fox Zero: The Battle Begins
Night owls will be pleased to hear that immediately following the animated short there’ll be a special Nintendo Treehouse: Live featuring Star Fox Zero and Star Fox Guard. Early risers on the other hand can check out the Star Fox Zero website from 8am local time on 21st April, where Star Fox Zero: The Battle Begins will be available with US English voiceover.
Tune in live on Wednesday night or take a look on Thursday morning at Star Fox Zero: The Battle Begins, the first-ever animated short based on the Star Fox games and characters.