Pokémon Sun and Pokémon Moon Special Demo Version out now!
The Special Demo Version introduces players to the Alola region and features Ash-Greninja, the Pokémon that appears alongside the hero Ash in the animated TV series Pokémon the Series: XYZ. Players will be able to transfer their Ash-Greninja from the Special Demo Version to their full version of Pokémon Sun or Pokémon Moon once the game launches on November 23rd.
You can visit the Pokémon Sun or Pokémon Moon gamepages to download the demo directly to your Nintendo 3DS family system via the Nintendo website**!