Uncover your inner puzzling prowess at our updated Picross 3D: Round 2 website
Get ready to take on more than 300 three-dimensional Picross puzzles, all with a fresh layer of paint and strategy, when Picross 3D: Round 2 launches exclusively for Nintendo 3DS family systems on December 2nd. Use your stylus to chip away at a series of blocks and reveal all sorts of surprising 3D shapes hidden within. See how it all works at our updated Picross 3D: Round 2 website – be there or be square!
By chiselling away at unneeded cubes and painting others with orange and blue paint, you’ll uncover all manner of hidden shapes, from cute little kitties to huge Japanese castles. Choose from one of three difficulty levels, use the number clues on the puzzles to guide you, then apply logic and reason to figure out which cubes should stay and which should get the chop! If you’ve never played a Picross game before, or you simply want to learn more about the game’s new features, head on over to the How to play section.
Put your puzzling prowess to the test in Picross 3D: Round 2, and find out more at our updated Picross 3D: Round 2 website.