Nintendo Direct Presentation focused on ARMS and Splatoon 2 coming this Thursday at midnight!
10th April, 2017 – Mark your calendars: information about Nintendo Switch and Nintendo 3DS games is coming this week in a new Nintendo Direct presentation, focused mainly on ARMS and Splatoon 2.
To tune in, check out YouTube or the Nintendo Direct website at midnight on Thursday 13th April (local time), where the broadcast will be streamed.