The Miiverse service will end on Wednesday, 08/11/2017 at 07:00 local time.
Between now and the end of the Miiverse service, a new feature will allow you to request a downloadable version of your Miiverse post history.
This feature is intended for those who wish to save the Miiverse posts they’ve submitted and the images in their Screenshot Album to a PC. To learn more about this feature, select “Post History Download Information” on the main page of the internet browser version of Miiverse.
Thanks to everyone for all your contributions so far – we hope you'll continue to enjoy Miiverse until the end of the service!