Attention! Prepare to roll out at our Tank Troopers website
Roll into battle in specialised armoured vehicles based on real-world tank designs, like the legendary Panzer and T-34. Accompanying you are the Troopers, seriously wacky warriors who can grant you unexpected powers, like the ability to shoot paintballs or disable enemy tanks with magnetic force fields! The troops have been rallied, and the machines are ready for inspection in the Tanks & Troopers section. On the double, soldier!
Whether you’re playing with pals or consider yourself a one-tank army, there’s a game mode to suit everyone. Up to six players can duke it out in Team Battles, Bomb Battles and chaotic Free-for Alls, while Download Play* means you only need one copy of the game between you to enjoy multiplayer skirmishes! Meanwhile, the single-player campaign pits you against 30 objective-based missions across five different battlefields, complete with destructible environments. Aim your sights at the Game Modes section to find out more.
March yourself over to the official Tank Troopers website and get ready for explosive multiplayer action!