Check out what the new The Legend of Zelda: Breath of the Wild series amiibo can do in the upcoming game!
If you've already checked out our feature on the 30th anniversary series of amiibo, you'll already know how useful amiibo can be on this adventure! But what about those other amiibo? Let's find out!
When scanned, Link (Archer) will grant you a random amount of fish and meat, and you may also receive a useful bow or arrow!
Link (Rider) will give you a random amount of mushrooms, a weapon or perhaps an item for your horse!
Guardian will reward you with metal boxes containing useful items or maybe even "ancient parts". (You’ll have to wait for the game to find out how to use them!)
What's more, there are many other amiibo that you use on this adventure that'll grant you a random amount of meat or fish in-game!
Check out our official The Legend of Zelda: Breath of the Wild website to find out more about the game!
You can also visit our amiibo website to see the full range of amiibo compatible with the game.
The Legend of Zelda: Breath of the Wild for Nintendo Switch and Wii U will be released on March 3rd. On the same day, The Legend of Zelda: Breath of the Wild series of amiibo will also be released.