A stylish new addition to the Nintendo 3DS family systems launches today: New Nintendo 2DS XL! With more control options, enhanced processing power and built-in amiibo support, it’s a new kind of Nintendo 2DS. There are two snazzy colour schemes available – Black + Turquoise, or White + Orange – so you can choose the one that suits you best!
There are already over a thousand games available, with more on the way. In fact, three brand new Nintendo titles are launching alongside New Nintendo 2DS XL today!
Have you ever wondered what it’d be like to go on an adventure with your best friend, your crush and... your teacher?! In Miitopia, you’ll head out on a hilariously quirky quest with your favourite Mii characters, where new surprises await at every turn. Who will you take with you?
Discover the tiny world of the Pikmin and help Captain Olimar escape an unknown planet in Hey! PIKMIN. Overcome obstacles, collect treasure and defeat enemies using the Pikmin’s unique abilities in this charming, side-scrolling adventure.
Train your brain to focus in a world filled with distractions in Dr Kawashima’s Devilish Brain Training: Can you stay focused?, the latest entry in the Brain Training series. Test your concentration and retrain your mind with over 25 activities designed to push your grey matter to the limit!
There’s already a stellar line-up of titles to enjoy on New Nintendo 2DS XL, including the recently released Ever Oasis and Fire Emblem Echoes: Shadows of Valentia.