Free demo available!*
Take on over 100 quests, with 12 brand new ones exclusive to Psychic Specters, including one that delves into the origins of the mysterious Darknyan and another that goes deeper into Whisper's past.
You can buddy up with over 350 Yo-kai in Psychic Specters, and, for the first time, you can befriend Wicked Yo-kai! There are 15 Wicked Yo-kai who have previously only appeared as adversaries but can now be befriended.
Psychic Specters has some new locations to explore, like Sawayama Castle, where you can learn all about Whisper's past, and the fantastical Gera Gera Resort, which includes a theme park called Gera Gera Land, the Kaibuki Theater and Wolfit Down, where Oni cook delicious delicacies. Of course, you can visit all the locations found in Bony Spirits and Fleshy Souls too, and even travel back in time!
Using Local Play, friends can team up and play Yo-kai Watch Blasters together! Play as one of the Yo-kai you’ve befriended in-game and work with your friends to create the ultimate team. The better your team performs, the better the rewards you’ll receive at the end.
Download the free* Oni Evolution update for your Psychic Specters, Bony Spirits or Fleshy Souls game to have the chance to defeat new bosses together!
Players with save data from one or both of the previous versions can access new dungeons to fight special bosses and befriend exclusive Yo-kai!
Please note: game progress is required before you are able to scan QR Code patterns at Piggleston Bank.
After defeating the final Boss, use Miradox to go to the past. Go to Sunset Mfg. Co. - Furnace 1 and Darknyan will be there. Talk to him to have a chance to befriend Darknyan once per day.
Go to the Bayside Station Platform and Robomutt will be at the furthest left part of the platform. Talk to him to have a chance to befriend Robomutt once per day.