Ahead of his next big adventure in Super Mario Odyssey, releasing exclusively for Nintendo Switch on October 27th, Mario’s leaping into our world for a real-life odyssey in the brand new Jump Up, Super Star! - Super Mario Odyssey Musical video. Check out the video to see Mario take to the city streets for an unmissable dance number!
If you love what you’re hearing, head to the official Super Mario Odyssey website where you can download – for free* – a short version of the musical theme from the game.
Keep your eyes peeled on the official website for updates soon, and follow our official Super Mario Twitter account for the very latest Mario news and announcements.