Mario embarks on his next grand adventure in Super Mario Odyssey, coming exclusively to Nintendo Switch on October 27th! During the recent Nintendo Direct presentation, we learned lots of new things about Mario’s cap-tivating, globetrotting adventure!
We caught a glimpse of Shiveria in the wintery world of the Snow Kingdom, an ice-cold realm that’ll chill you to the core! We saw some warmer climates to explore, too – in fact, Mario’s been causing quite a stir online for the revealing outfit he can wear while in Bubblaine.
Watch the full video below to see unique locations, the brand new Snapshot Mode and more!
From launch, a special Nintendo Switch bundle arrives, complete with a download code** for the game and striking red Joy-Con.
Three amiibo will also be available to purchase separately on October 27th – Mario (Wedding), Peach (Wedding) and Bowser (Wedding). You can tap Mario to gain temporary invincibility, Peach to receive a Life-Up Heart, or Bowser to reveal the locations of regional coins.
They unlock snazzy wedding outfits for Mario to wear in the game too, which can also be acquired without amiibo as you progress through the game.
Discover more about the upcoming game at the Super Mario Odyssey website and look out for further updates on the Super Mario Twitter account!