In this unique take on the beloved Monster Hunter series, harness the incredible power of the Kinship Stone to befriend more than 60 powerful beasts and make their skills your own!
When your sleepy hometown is inexplicably attacked by a huge monster, it’s down to you to get to the bottom of things. As a promising young Rider, hatch, befriend and customise your own personal army of Monsties and fight back against a corrupting power known as the Black Blight.
On your adventure, you’ll explore a vast new world full of mystery and danger, with a close group of friends at your back. From the humble beginnings of Hakum Village, to the bustling city of Gildegaran and beyond, there’s so much to see, and so many people to meet!
Mount up for battle and take on enormous monsters in tactical turn-based encounters! Use a range of different weaponry and attacks as you fight side-by-side with your Monstie companions, then climb aboard to unleash flashy Kinship Skills.