Pokkén Tournament DX
Enjoy intense Pokémon battles anytime, anywhere and rediscover classic adventures in the region of Johto as a trio of Pokémon titles arrive today on Nintendo Switch and Nintendo 3DS family systems.
Take the battle anywhere and challenge anyone with Pokkén Tournament DX on Nintendo Switch. Take control of over 20 prized Battle Pokémon, including new fighters like Decidueye and unleash a flurry of powerful moves in adrenaline-fuelled matches. With Nintendo Switch, face opponents online* or share a Joy-Con with a friend and enjoy head-to-head matches anytime, anywhere, with anyone.
Pokémon Gold Version and Pokémon Silver Version are now available on Nintendo 3DS family systems! Explore the sprawling region of Johto, challenge Gym Leaders, and encounter dozens of Pokémon including the Legendary Pokémon Raikou, Entei, and Suicune.
To celebrate the launch of Pokémon Gold Version and Pokémon Silver Version on Nintendo 3DS family systems, a special Mii character is heading to a StreetPass Mii Plaza near you!
Until October 22nd, Pokémon Sun and Pokémon Moon producer Junichi Masuda will be available in the StreetPass Mii Plaza – he'll also be wearing a pair of golden trousers to mark the occasion!