New games announced for Nintendo Switch in Indie Highlights presentation
Get a look at some tip-top independent titles heading to Nintendo Switch in our Indie Highlights presentation! From squad-based shooters like Morphies Law, to the narrative noire thriller Night Call, there’s a hugely diverse range of indie games on the way in 2018 and beyond.
To learn more about the games featured in this presentation, head on over to our brand new Indie World Hub, and stay tuned for even more information coming very soon.