Night Call
Night Call is a non-linear, narrative-driven noire investigation game. You are no detective, but you do have a gift. Around you, people feel more at ease. They talk. They share their thoughts, their emotions, their stories… their secrets. To passengers, you are more than just a driver; you are also a friend, a confidant, a counselor. A voyeur catching a glimpse under the masked but very real lives throughout the City of Light. And you’ll need to play these roles well if you want to catch the killer.
A VIVID AND ORIGINAL CAST: Meet more than 70 original, surprising, realistic characters and share their lives for a few brief moments. Some may move you, inspire you, or upset you. Listen and help—they might have something useful for you.
MULTIPLE CASES, MULTIPLE KILLERS: Gather clues across three distinct cases. Can you uncover the identity of the killers? Be careful: a guilty suspect in one case may be completely innocent in the next.