Race like a champion with a new Mario Kart 8 Deluxe update!
Get ready to race, The Legend of Zelda: Breath of the Wild-style! Take to the track like a champion with the Master Cycle Zero and Champion’s Tunic Link in Mario Kart 8 Deluxe, available now as part of a free software update*.
That’s not all! The update also includes some legendary new parts to customise your kart: the Ancient Tyres and the Paraglider.
Don’t forget, Mario Kart 8 Deluxe is now also compatible with Nintendo Labo! Find out more about this new way to play.