H2x1_NSwitch_MarioTennisAces_Testshot_enGB.jpg
Eager to hit the court in Mario Tennis Aces for Nintendo Switch? Mark your calendars and get warmed up for the Pre-launch Online Tournament*, set to serve up good ol’ tennis fun from 15:00 (UK time) on June 1st, right through the weekend until 23:59 (UK time) on June 3rd!
Aspiring aces can take to the court as Mario, Peach, Yoshi or Bowser to face off against other tennis hopefuls in online tournament matches**, or sharpen your skills by practising against the computer. As a reward for taking part, you’ll receive a special outfit for Mario to use in the full game!