Nintendo Presents: The Legend of Zelda: Link’s Awakening
It looks like Luigi’s putting on a brave face in this video! Check out some co-op fun and even get a sneak peek of a brand-new floor of the haunted hotel before the game arrives October 31st.
All of these games and many more, including those that appeared in our latest Indie World showcase, are coming soon to Nintendo Switch. For more information about all the titles from the event and to watch the Nintendo Live: Super Smash Bros. Ultimate – gamescom 2019 Invitational, check out our gamescom 2019 hub!