Welcome to Nintendo of Europe’s gamescom 2019 hub!
Check out the videos below to see the new in-depth gameplay of upcoming Nintendo Switch games releasing in 2019, including the Super Smash Bros. Ultimate gamescom 2019 Invitational tournament.