Try three great games for free on Nintendo Switch!
In this story set 100 years before The Legend of Zelda: Breath of the Wild, the fate of Hyrule lie in your hands! Travel into the past and fight to prevent the kingdom’s destruction at the hands of Calamity Ganon and his forces of darkness.
Touch down on PNF-404 and join Alph, Brittany and Charlie on a quest to save Planet Koppai with their new friends, the Pikmin! Command a capable crop of tiny creatures and explore a hostile planet in this exciting blend of action and strategy.
Want even more? There are many other games for Nintendo Switch that you can try out for free right now – see the whole list of demos here.