H2x1_NSwitch_HardwareBundleNews_EN.jpg
Looking for a Nintendo Switch this holiday season? Whether you’re longing for a peaceful life on a deserted island in Animal Crossing: New Horizons, or want to get a head start on your new year fitness goals with Ring Fit Adventure, one of these two Nintendo Switch hardware bundles could be just the ticket!
Both hardware bundles will be available this month*. Each bundle includes a download code for a game, giving you everything you need to start playing!