With only three events remaining before the big finale, the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit is really starting to heat up! Over 90 players have earned Ranking Points via Circuit Events, but only 16 of them will qualify and earn an all-expenses paid trip to the Grand Finals, held at DreamHack Summer in Jönköping, Sweden from June 12th to 14th.
If you’ve yet to make it into that illustrious Top 16, it’s not too late! There will be a special Last Chance Qualifier (LCQ) event held at DreamHack Summer, where eight additional players will make it into the final 24-person Grand Finals bracket – but only one will be crowned European champion.
To register for the LCQ, players will need to purchase a DreamHack Summer ticket to access the event, and register via the following smash.gg page. Currently, there are only 256 available spots to compete in this open bracket, so don’t miss out on your chance to make it into the Circuit Grand Finals!
For more information about the LCQ, along with both the rules and start times for both it and the Circuit Grand Finals, please refer to the official registration page. To check out the current tournament standings and see what events are left on the Super Smash Bros. Ultimate European Circuit, head on over to our dedicated tournament portal.