Get the latest information on Nintendo Switch titles and content for 2020 in Nintendo Direct Mini!
The latest Nintendo Direct Mini presentation was packed with information on Nintendo Switch games and content in 2020, from closer looks on Xenoblade Chronicles: Definitive Edition and BRAVELY DEFAULT II, to reveals of new titles such as Good Job!, 51 Worldwide Games and popular game series collections from 2K: XCOM 2, Borderlands and BioShock!
Stay up to date with all the latest Nintendo news by following us on Twitter, YouTube or Instagram. You can also join our Nintendo Switch, Animal Crossing and Super Smash Bros. Facebook communities!