Hours of fun await you with this selection of Nintendo Switch games packed with content!
Enjoy a relaxing day on your very own deserted island with Animal Crossing: New Horizons, explore the massive world of Alrest in Xenoblade Chronicles 2 or be the last one standing in Fortnite!