Check out the latest Indie World showcase above and see what upcoming indie games are on their way to Nintendo Switch! Whether it’s the animal investigations of The Good Life, the frantic gunslinging of Exit the Gungeon or a heartfelt journey home in The Last Campfire, indie game fans have plenty to look forward in 2020!
See a particular indie game you liked the look of during the presentation? You can now access, manage and add games to your Nintendo Switch Wish List via this website, so you'll get a heads up via email whenever a game on your list released or goes on sale!