The latest Nintendo Direct presentation was filled with announcements, including the reveal of new Nintendo Switch titles such as The Legend of Zelda: Skyward Sword HD, Mario Golf: Super Rush, Splatoon 3 and many more! Watch the above video to see the presentation in full.
Other highlights included the announcement that Pyra/Mythra from Xenoblade Chronicles 2 will be joining the battle in Super Smash Bros. Ultimate as the next DLC fighter releasing in March, and the reveal of Project TRIANGLE STRATEGY, a new tactical game from Square Enix that you can try right now with the free demo*!