Just who the heck is Travis Touchdown?
Travis Touchdown stars in the action-packed No More Heroes 3, coming to Nintendo Switch August 27th. But wait: who is Travis Touchdown, you ask?
Travis is a pretty self-absorbed hero, a stereotypical otaku who scored a Beam Katana in an online auction. Long story short, he became a highly skilled assassin and had to kill a bunch of dudes to rise up in the United Assassins Association to become number 1...twice.
If you have save data from any of the above titles on your Nintendo Switch console, you’ll unlock one of these rad in-game t-shirts for Travis to wear in No More Heroes 3.
By the way, did you know that there’s a Travis (Swordfighter) Mii Fighter costume, complete with his treasured Beam Katana, available as paid DLC for Super Smash Bros. Ultimate? Grab this Mii Fighter costume here.
For more on the next chapter in Travis’ over-the-top saga, check out our No More Heroes 3 gamepage.