No More Heroes 2: Desperate Struggle
Three years after Travis Touchdown was ranked #1 by the United Assassins Association, he finds himself falling down the ranks to #51. To make things worse, another assassin—Skelter Helter—swears revenge against Travis for the death of his brother.