Xenoblade Chronicles 2's Pyra/Mythra joins Super Smash Bros. Ultimate as a DLC fighter!
Stay up to date on everything about Super Smash Bros. at our official Super Smash Bros. Ultimate gamepage, or by joining our Smash Bros. Facebook community.