For more information about Animal Crossing: New Horizons and Animal Crossing: New Horizons – Happy Home Paradise, check out the gamepage on this website. You can also join the community on our Animal Crossing Facebook page, or head to the official Animal Crossing Twitter account to get information direct from Isabelle herself!