Debut Demo survey results
In February 2021, a Debut Demo was released for TRIANGLE STRATEGY, giving an early glimpse of the game. Demo players were also invited to share their feedback with the developers in a survey.
The demo was downloaded approximately 1 million times globally as of September 2021, and approximately 250,000 survey responses were shared between February 22nd and March 21st 2021. Thank you to everyone who participated!
“We’re grateful to have received a lot of responses from people all over the world, and are very glad as developers to have gotten positive feedback and suggestions from each region. We’re working on various improvements for the final version of TRIANGLE STRATEGY, based on the responses to the survey. Please take a look!” – Yasuaki Arai & Tomoya Asano (Producers)
“Based on these survey results, users have high expectations for the game’s story, the personalities of the characters, and the system for levelling up and improving characters in tactical strategy games. These are elements you may not have been able to enjoy fully in the Debut Demo.
We will continue to develop the game in an effort to meet your expectations. We appreciate your continued support for TRIANGLE STRATEGY.” – Yasuaki Arai & Tomoya Asano (Producers)
All game footage is taken from English version of the game. The game will be available in English, French, German, Spanish and Italian, with English and Japanese voiceover.