The latest Nintendo Direct presentation was packed full of updates on upcoming Nintendo Switch titles, including Splatoon 3, Bayonetta 3, Kirby and the Forgotten Land, and MONSTER HUNTER RISE: Sunbreak, a massive expansion for MONSTER HUNTER RISE.
Animal Crossing fans were given a tease of what’s to come in the next free update for Animal Crossing: New Horizons, coming in November, with more details to follow in an Animal Crossing: New Horizons Direct airing this October.
It was also announced that Super Smash Bros. Ultimate director Masahiro Sakurai will reveal the game’s final DLC fighter in a special video presentation on October 5th. It will be the last presentation about Super Smash Bros. Ultimate.
Watch the above video to see the Nintendo Direct presentation in full. For all the games, news and trailers, visit our Nintendo Direct website.