October 4th – Overwatch 2
Get ready for a new and reimagined Overwatch 2 PVP experience! New heroes and an all-new 5v5 structure shake up competitive play, and the new Push game mode sees teams engage in tug-of-war style battles.
Reclaim Earth in the award winning post-apocalyptic action RPG, NieR:Automata The End of YoRHa Edition. Become part of an android military force and immerse yourself in a ferocious battle to take back the planet.
Explore and survive in an infinite, procedurally-generated universe in No Man’s Sky. Find your own destiny by flying seamlessly from deep space to unique and fascinating planets, with no loading screens and no limits.
Lead a team of your favourite Mario and Rabbids characters to bring back order to the universe in Mario + Rabbids Sparks of Hope. Embark on this epic journey through mysterious, strange, and ever-surprising planets filled with fascinating inhabitants and compelling quests!
An exciting adventure awaits in the award-winning RPG, Persona 5 Royal. Don the mask and join the Phantom Thieves of Hearts as they stage grand heists, infiltrate the minds of the corrupt and make them change their ways!
The witch is back and more powerful than ever in Bayonetta 3! Get ready for a devilishly good time facing off against invading man-made bioweapons called Homunculi when the Umbra Witch arrives for another over-the-top action adventure.
Mine, build, automate! Gather resources and build factories on an alien planet, all while defending yourself from the local inhabitants. Build your rocket, either solo or with friends in cooperative multiplayer, in Factorio!
Of course, there are plenty more games coming to Nintendo Switch this month! Check out everything that’s releasing this October.