Prepare for the award-winning RPG experience in this definitive edition of Persona 5 Royal, featuring a treasure trove of downloadable content included!
Forced to transfer to a high school in Tokyo, the protagonist has a strange dream. “You truly are a prisoner of fate. In the near future, ruin awaits you.” With the goal of “rehabilitation” looming overhead, he must save others from distorted desires by donning the mask of a Phantom Thief.