Nintendo Switch games coming in February 2023
Want to see some of the top games coming to Nintendo Switch throughout February? Check out this selection of titles and click any that catch your eye for pre-orders, purchases or adding to your Wish List!
Blanc is the poetic tale of a wolf cub and a fawn lost in a sudden snowstorm. With simple, text-free gameplay, two players must cooperate – locally or online – in order to follow the footprints their families left behind in the snow.
Stay in time with the music as exciting RPG battles play out alongside rhythm action. THEATRHYTHM FINAL BAR LINE features 385 music tracks from across the FINAL FANTASY series, 104 classic characters and monsters, and online multiplayer for up to four players.
Join childhood friends Colette and Lloyd on a profound and magnificent journey to regenerate a world in danger of extinction in Tales of Symphonia Remastered, a full HD remastering of the Nintendo GameCube action RPG classic.
It’s up to you to restore order to the world in the monster-collecting RPG Digimon World: Next Order. Explore the world with two Digimon companions for the first time ever and train them to fight cooperatively in AI battles.
The pink hero is back in Kirby’s Return to Dream Land Deluxe! Jump into four-player fun or go at it solo in this deluxe version of the Wii platforming adventure, featuring new abilities, subgames and more!
There are even more games coming to Nintendo Switch! Check out everything that’s releasing this February.