Try it for free
A free demo of Kirby's Return to Dream Land Deluxe is now available! Experience select stages from the main adventure, as well subgames with up to four players!
The pink hero is back in Kirby’s Return to Dream Land Deluxe on Nintendo Switch! Jump into four-player fun or go at it solo in this deluxe version of the Wii platforming adventure, featuring new abilities, subgames and a bonus escapade starring the interdimensional traveller, Magolor.
When Magolor’s spaceship crashes onto Planet Popstar, it’s Kirby and friends to the rescue! Help Magolor recover all of his ship’s parts in an adventure that will take you all over Dream Land – from sunny scorching deserts to dark underwater depths.
Team up and fight alongside up to three friends on the same console, as you control Kirby. Other players can become one of Kirby’s friends – King Dedede, Meta Knight, and Bandana Waddle Dee – or even play as a different coloured Kirby. Face all manner of foes together and find all the scattered ship parts!
Take on enemies and obstacles alike with Kirby’s arsenal of new and returning Copy Abilities. Inhale and gulp down enemies to absorb their powers.
Take things up a notch with Super Abilities! Inhale glowing foes you encounter and blast your way through any obstacle – including parts of the stage itself – with Monster Flame, Grand Hammer and many more!
Want some companions on your quest? Family and friends can join at any time on the same console!
Work together to quickly dispatch enemies. Inhale players as Kirby and shoot them as projectiles, cut a path forward with Meta Knight’s sword, hammer foes away with King Dedede, and poke pesky adversaries with Bandana Waddle Dee’s spear. You can even carry your teammates – literally!
Show off your individuality with masks too! Visit Merry Magoland to unlock them and stop by souvenir stands to change into your favourite mask.
Don’t fret if you’re new to platforming adventures or just need some help getting through a tough level. Enable ‘Helper Magolor’ via the Settings menu at any time to receive stamina-boosting potions. Magolor will even come to the rescue if you’re about to fall down a pit.
A theme park full of attractions awaits you in Merry Magoland! Enjoy new and returning subgames for up to four players on the same console, grab new masks at the Souvenir Shop, and more!
Play a selection of four random subgames together with the Magoland Tour. Unsheathe your sword in Samurai Kirby, sharpen your aim in Ninja Dojo, eat up in Egg Catcher, catch up on your reading in Magolor’s Tome Trackers and more!