Seven strange phenomena surrounding Nintendo Switch
An eerie giant lurks in the Frost Islands at night and emerges from the water with an almighty roar that will make your heart skip a beat! There is even a rumour among sailors that this monster reacts to your gestures, but it seems few people have actually witnessed this. Could it be true...?
Apparently, something that looks like a flying Sphynx has been sighted in the skies of New Donk City. It’s hard to believe something of that size would be flying through the air. There’s even some awfully specific advice to Capture the binoculars at the Main Street entrance and look up at the sky in the northwest direction. Maybe you should give it a try.
This true story took place at the foot of a (certain) mountain in Hyrule. Someone was eating their lunch under a cherry-blossom tree when they felt a strange presence nearby. They turned around to see a majestic creature with a piercing gaze and blue-white fur. But just as soon as they had caught a glimpse of this creature, rays of light burst up towards the sky and the creature vanished... What in the world happened to that divine being?
If you have screen lock activated on your console, you’ll have seen the prompt to “press the same button three times” when awakening your console from sleep mode. Many people simply press the A Button three times but apparently, if you press the Right Stick three times on this screen, you’ll hear a strange, other-worldly sound.