3. You may be prompted to confirm your identity by re-entering your password, re-authenticating with a passkey and/or by verifying your email address.
4. If you have set up two-step verification, you may be prompted to enter an additional code. Launch the Google Authenticator app on your smart device, enter the code it displays and select Verify.