How to Change the Parental Controls PIN
Once the Nintendo Switch console has been linked to the Nintendo Switch Parental Controls app on a smart device, the PIN can only be changed through the smart device app.
Do you want to use the Nintendo Switch console or your smart device to change the Parental Controls PIN?