How to Create a Course in Mario Kart Live: Home Circuit
In this article, you’ll learn how to create a course in Mario Kart Live: Home Circuit.
Four gates are included with each Mario Kart Live: Home Circuit set and must be assembled to begin playing. Assembly instructions are also found in the Info menu in the game.