How to Initialise the Kart (Mario Kart Live: Home Circuit)
In this article, you'll learn how to initialise or reset the Mario Kart Live: Home Circuit kart back to factory settings.
Important: This option can only be used when the kart is powered on and paired with your Nintendo Switch console.
Important: Once the kart has been initialised, you must pair it with you Nintendo Switch console again in order to use it.