The information in this article can help if you receive error code 2123-1516 when trying to play a game on Nintendo Switch.
Perform a connection test on the Nintendo Switch console to determine if it is successfully connected to the internet.
Follow our steps on how to connect to a wireless network. If a different error code appears while connecting, search for the specific error code for further troubleshooting.