The information in this article can help if you try to stream a video on a Nintendo Switch console and receive error code 2800-2806 and the error message "Failed to load video. Would you like to try again?"
Hold down the POWER Button for three seconds, then select Power Options, followed by Restart.
There may be a temporary issue or outage preventing the video from playing at this time.
If you would like further assistance with your Nintendo Switch console, please contact us for support.