Note: If you need a master key for a Nintendo Switch console, please go here.
Nintendo’s Parental Controls PIN reset tool will generate a master key to reset the Parental Controls PIN on your Nintendo console or system.
In order to use this tool, you have to be 18 years old or older and have a Nintendo console or system from the European region.