Parental Controls, Forgotten PIN and Master Key Enquiries
If so, you can set Parental Controls for Nintendo Switch using your smart device and view and change your current Parental Controls PIN in case you've forgotten it.
If you need a Parental Controls master key for Wii U, Nintendo 3DS, Wii/Wii mini or Nintendo DSi, you can get one at any time from this self-service page.