What was the Nintendo of Europe website phishing possibility?
We learnt of a possible phishing threat to users of the Nintendo website which we thoroughly investigated, after taking the precaution of shutting down some parts of the website. We performed a comprehensive scan of the whole website and introduced additional security measures to ensure the ongoing safety of our customers.