Is there a maximum storage capacity for external storage devices used with Wii U?
The maximum amount of storage supported by Wii U is 2 TB (terabytes). Wii U will be able to recognise a storage device that is over 2 TB, but 2 TB will still be the maximum amount of storage capacity. Any extra capacity in the storage device beyond the 2 TB will not be accessible via Wii U.