Sound
This option lets you adjust the sound settings of your Wii console. Please note that in order to experience stereo or surround sound, you must have the proper home equipment (such as a stereo TV or home theater).
Point at the desired option and press the A Button.
4. Confirm the setting is as desired by moving the cursor over the "Confirm" button on the bottom right corner and pressing the A Button.